Britney Spears, llenceria de luxe a l'abast de tothom

Amb The Intimate Britney Spears, la cantant ofereix roba interior "sexy i còmoda" pensada per a qualsevol dona, sense discriminació per talles

Com si fos una profecia, Britney Spears ha viscut sempre sota el principi del seu primer hit Oops, I did it again. No importa les vegades que hagi caigut. La cantant sempre s'ha refet per tornar-ho a fer, un cop i un altre. De la caiguda en desgràcia –amb rapada de cabell inclosa- a la resurrecció amb els discos Circus i Femme Fatale. Del perill de desaparició de l'star system nord-americà al fitxatge per The Voice i la residència a Las Vegas que li asseguren un camí daurat fins a la jubilació. I en els negocis, el seu èxit també és reiterat.

En què pot invertir una cantant que en una sola gira és capaç de generar més de 60 milions de dòlars? Què li queda per fer a una estrella que amb 19 anys signa contractes de patrocini amb Pepsi per valor de vuit milions de dòlars? Quan els teus guanys en sol any freguen els 185 milions, la resposta a aquesta pregunta és clara: el que et vingui de gust. En aquest cas, l'entreteniment de Spears ha estat el món de la moda.

Des del seu trencament amb la dolça presentadora de Disney Channel i la seva aparició com a Lolita al vídeo Baby one more time, Spears es va convertir en una icona sexual per a l'imaginari col·lectiu dels Estats Units. I, justament, el seu projecte personal és una crida a abandonar el model de bellesa arquetípic que ella representava. "Totes les dones del món han de poder sentir-se còmodes i atractives amb qualsevol peça de roba que es posin", argumentava Spears en la presentació del seu projecte de roba interior The Intimate Britney Spears.

Amb un catàleg format per vuit col·leccions amb models de roba interior inspirats en diferents flors i poemes, disponibles en més de 60 talles, la cantant ofereix peces "sexy, de luxe i còmodes" per a qualsevol dona, buscant sempre un encaix perfecte amb qualsevol cos.

La voluntat universalitzadora del projecte de la cantant també es reflecteix en el preu de les peces, que es mouen entre els 10 i els 60 euros. Més discreta és la distribució, molt potent als Estats Units gràcies a l'acord amb la cadena Change Lingerie, que compta amb 180 botigues pel país; però modesta a Europa, on la cantant ha confiat en el distribuïdor online ASOS.



El projecte va veure la llum el 2014, però tot i l'ambició inicial, una pobra posada en escena de la primera desfilada i una acollida com a mínim freda per part del públic ha deixat el manteniment de la marca The Intimate Briney Spears en un perfil baix. Els seus dissenys encara es poden trobar, però el soroll al voltant dels nous productes no arriba ni molt menys als nivells dels dies previs a la seva presentació pública.

A l'ombra de l'èxit dels perfums
The Intimate Britney Spears no ha estat ni la primera ni la més exitosa incursió de la cantant en el món dels negocis. De fet, el seu producte estrella és la col·lecció de colònies. La seva primera experiència en el món de la perfumeria va ser amb la sortida de Curious by Britney Spears, l'any 2004, que en un sol any va vendre ampolles per valor de 100 milions de dòlars.

Des de llavors, la cantant ha llançat al mercat una vintena de fragàncies que superen de llarg els 1.500 milions de dòlars en vendes. Oops, she did it again, and again, and again,...

Avui et destaquem
El més llegit