Aquest web utilitza cookies pròpies i de tercers amb la finalitat de millorar l'experiència de navegació. L'accés i ús del web implica la seva acceptació. Per a més informació, pot accedir a la nostra Política de Cookies

"Entre un 60% i un 80% de les vendes d'una companyia es troben a la planta de producció"

Diego Sáez de Eguílaz, fundador de MESbook
Diego Sáez de Eguílaz
Accedeix
Gaming Europa Press 18|02|2017
Els dispositius més utilitzats són: PC (23%), consoles (22%), smartphones (19%), tablets (11%) i portàtils (10%)
Gaming Redacció VIA Empresa Barcelona 01|02|2017
La nord-americana adquireix l’empresa de videojocs catalana creadora de Monster Legends i Dragon Land
Gaming Aida Corón Barcelona 27|01|2017
Del bar, a les llars dels seus més fidels jugadors. Així és com els arcade volen tornar a estar de moda per un preu mitjà de 1.200 euros
Gaming TERMCAT Barcelona 14|12|2016
Per 'ludificació' podem entendre el fet d'utilitzar la mecànica del joc en contextos aliens per obtenir aprenentages
Gaming PJ Armengou Freixa Barcelona 02|12|2016
La facilitat d’ús i l’experiència d’usuari acosten les entitats bancàries a projectes de gamificació
Gaming Europa Press Madrid 20|10|2016
L’empresa nipona llança un equip híbrid que es pot fer servir de sobretaula i com a dispositiu portàtil
Gaming Redacció VIA Empresa Santa Perpètua de Mogoda 14|10|2016
L'Ajuntament de Santa Perpètua i La Salle-URL apliquen la gamificació a un programa d'orientació laboral per a treballadors de 16 a 29 anys
més temes