Aquest web utilitza cookies pròpies i de tercers amb la finalitat de millorar l'experiència de navegació. L'accés i ús del web implica la seva acceptació. Per a més informació, pot accedir a la nostra Política de Cookies

"Ja no parlem de turistes, sinó de viatgers i els viatgers volen experiències amb valors com l'ecologia"

Jaume Padilla, CEO de Greencostumers
Jaume Padilla
Accedeix
Màrqueting Aida Corón Barcelona 31|03|2017
El viatger del segle XXI busca viure unes vacances úniques, pel que les ciutats i les empreses han de saber vendre's per captar-lo
Màrqueting Redacció VIA Empresa Barcelona 24|03|2017
Enrique de Mora i Sara Villegas expliquen una història d'amor que té la seva rèplica en el món del màrqueting
Màrqueting Sandra Cuadrado (Termcat) Barcelona 18|03|2017
Des del màrqueting de continguts (content marketing) al compromís (engagement), la terminologia s’ha definit amb cocreació amb els usuaris
Màrqueting Aida Corón Barcelona 17|03|2017
Nespresso i Activia són dues marques sorgides de la categorització, una estratègia de màrqueting que ha demostrat incrementar el benefici de les empreses
Màrqueting Aida Corón Barcelona 20|01|2017
Els economistes Philip i Milton Kotler analitzen el paper de les zones urbanes en la gestió empresarial del futur
Màrqueting Redacció VIA Empresa Barcelona 27|12|2016

Apple, Google i Coca-Cola lideren un rànquing amb evident domini d'ensenyes nord-americanes

Màrqueting Aida Corón Barcelona 24|12|2016
La marca de cotxes alemanya estrena un curmetratge per trencar amb els estereotips de gènere en la compra de joguines per Nadal
més temes