Aquest web utilitza cookies pròpies i de tercers amb la finalitat de millorar l'experiència de navegació. L'accés i ús del web implica la seva acceptació. Per a més informació, pot accedir a la nostra Política de Cookies

"La tecnologia no ha estat mai el motor del canvi, és un facilitador"

Lluís Pastor, director de l'E-Learn Center de la UOC
Lluís Pastor
Accedeix
Màrqueting Sandra Cuadrado (Termcat) Barcelona 18|03|2017
Des del màrqueting de continguts (content marketing) al compromís (engagement), la terminologia s’ha definit amb cocreació amb els usuaris
Màrqueting Aida Corón Barcelona 17|03|2017
Nespresso i Activia són dues marques sorgides de la categorització, una estratègia de màrqueting que ha demostrat incrementar el benefici de les empreses
Màrqueting Aida Corón Barcelona 20|01|2017
Els economistes Philip i Milton Kotler analitzen el paper de les zones urbanes en la gestió empresarial del futur
Màrqueting Redacció VIA Empresa Barcelona 27|12|2016

Apple, Google i Coca-Cola lideren un rànquing amb evident domini d'ensenyes nord-americanes

Màrqueting Aida Corón Barcelona 24|12|2016
La marca de cotxes alemanya estrena un curmetratge per trencar amb els estereotips de gènere en la compra de joguines per Nadal
Màrqueting Redacció VIA Empresa Barcelona 15|12|2016
La cadena valenciana invertirà 180 milions en 2017 per a la millora de 125 dels seus supermercats
Màrqueting

Neus Navarro

Barcelona 22|11|2016
Tot i que els fabricants, com Danone, Nestlé, Cuétara o Gallina Blanca, han dedicat esforços a innovar en anys de pèrdua enfront dels distribuïdors, la desinversió en R+D és del 37,7%
més temes