Aquest web utilitza cookies pròpies i de tercers amb la finalitat de millorar l'experiència de navegació. L'accés i ús del web implica la seva acceptació. Per a més informació, pot accedir a la nostra Política de Cookies

“Un cop feta la transformació digital a totes les companyies, vindrà la guerra del talent”

Joana Sánchez, presidenta d'Íncipy i Inesdi
Joana Sánchez
Accedeix
El català a l'empresa Terminologia
Màrqueting d'entrada o com captar clients
Termcat Barcelona 10|03|2017
0
El conjunt de tècniques no intrusives per captar clients, anomenades 'inbound marketing', és un dels nous 170 termes recollits pel TERMCAT
L'inbound marketing' uneix elements com el SEO i el SEM
LES CLAUS

Es basa en l'ús del SEO, el SEM, el màrqueting de continguts i les xarxes socials

És un dels nous termes que s'inclou en l'actualització del TERMCAT

La forma anglesa inbound marketing correspon a un dels conceptes clau en màrqueting digital que ja té proposta catalana: màrqueting d’entrada.

El màrqueting d’entrada és un conjunt d’accions de màrqueting no intrusives basades en l’ús combinat de diferents tècniques, especialment l’optimització natural (SEO), el màrqueting de cercadors (SEM), el màrqueting de continguts i les xarxes socials, que té per objectiu captar l’interès dels usuaris i atraure’ls com a clients, sense necessitat d’anar-los a buscar directament.



Aquest és un dels nous termes que inclou l’actualització de la Terminologia del màrqueting digital, que el TERMCAT va publicar inicialment l’any 2014 i que ara s’actualitza i amplia amb més de 170 entrades amb la denominació i la definició en català i els equivalents en castellà i anglès.

A la vora de termes que ja figuraven en la primera edició com ara viral, trol, influenciador, compromís, transmèdia o relat de marca, ara s’incorporen novetats com bloqueig de publicitat (ad-blocking), pescaclics (clickbait), màrqueting d’afiliació (affiliate marketing), crida a l’acció (call to action) o ràtio de clics (click-through rate).

T'ha interessat aquest contingut?
Subscriu-te al butlletí de VIA Empresa i rebràs la informació més destacada al teu correu electrònic