La Bridal digital acollirà desfilades de 24 firmes

El saló se celebra del 18 al 22 de setembre i es podrà seguir a través d'una 'app'

Imatge d'arxiu d'una desfilada de la Valmont Barcelona Bridal Fashion Week | Cedida Imatge d'arxiu d'una desfilada de la Valmont Barcelona Bridal Fashion Week | Cedida

La Valmont Barcelona Bridal Fashion Week (VBBFW) acollirà desfilades de 24 firmes. Amb un nou format digital -per tal d'adaptar-se a les mesures de seguretat contra la covid-19-, la passarel·la es podrà seguir a través d'una aplicació, que qualsevol persona es podrà descarregar tant al mòbil, a l'ordinador o a la tauleta a partir del 14 de setembre. Quatre dies després, comença la Bridal, que tancarà l'edició d'enguany el 22 de setembre. 

Més de la meitat de les empreses que hi participen són internacionals, segons ha anunciat Fira de Barcelona a través d'un comunicat. És el cas de la coreana Vestal, la malàisia The Atelier -dirigida per Jimmy Choo-, la israeliana Flora i la francesa Cymbeline. Pronovias, Jesús Peiró, Sophie et Voilà, Isabel Sanchis i Higar Núvies seran algunes de les espanyoles que hi seran presents.  

"Serà una nova forma de posar en contacte tots els protagonistes de la indústria de la moda nupcial, siguin on siguin", ha afirmat la directora de la Valmont Barcelona Bridal, Estermaria Laruccia. I ha afegit: "En aquesta edició pretenem apropar-nos, mitjançant la tecnologia, a tots els operadors i també al públic final, superant límits i fronteres".

Més info: Fira de Barcelona es reinventa pel 'retail' i la moda nupcial

Les desfilades es faran en un escenari creat per la companyia teatral La Fura dels Baus, però també hi haurà nous formats de passarel·la. La firma italiana Antonio Riva, per exemple, obrirà les portes de la seva maison per presentar la nova col·lecció Étoile 2021. Altres firmes que participen en l'edició d'enguany són: Demetrios, Yumi Katsura, Marylise & Rembo Styling, Valentini, Bellantuono i Amelia Casablanca. 

En l'apartat de nou talent hi haurà Lorena Panea, Olga Macià, Léonie Bridal i Poesie Sposa. Una de les novetats és que tant les marques com els compradors tindran accés a les opinions i preferències de futures núvies convidades a les desfilades. L'aplicació habilitada per l'esdeveniment inclourà un showroom digital per a professionals, que podran contactar amb compradors, distribuïdors i retailers de tot el món. 

Més informació
Fira de Barcelona es prepara per posar-se en marxa a la tardor
Edició rècord de la Bridal: 22.000 visitants i més de 400 marques
Avui et destaquem
El més llegit