CaixaBank manté el compromís d'ajudar els clients en dificultats

José Ignacio Goirigolzarri recorda que l'entitat, durant la crisi del 2008, va dur a terme 360.000 acomodaments d'hipoteques

José Ignacio Goirigolzarri, president de CaixaBank | CaixaBank José Ignacio Goirigolzarri, president de CaixaBank | CaixaBank

CaixaBank ha reafirmat la seva voluntat de continuar ajudant els seus clients en dificultats. “No hi ha ningú que tingui més interès que nosaltres, la nostra missió és ajudar a donar solucions des de la proximitat”, afirma José Ignacio Goirigolzarri. El president de l’entitat recorda que durant la crisi de l’any 2008, CaixaBank va dur a terme 360.000 acomodaments d’hipoteques. 

Sense deixar l’actual context econòmic, Goirigolzarri ha valorat com a “molt positiva” la posada en marxa de mesures de suport als clients. “És bo arribar a acords, institucionalitzar les ajudes i assegurar la competitivitat del mercat hipotecari”, expressa l’alt directiu. De cara al 2023, CaixaBank preveu un creixement del PIB entre el 0% i l'1%, i una inflació d'entre el 4,5% i el 6%.

D’altra banda, CaixaBank no renuncia a continuar evolucionant el seu model de negoci, una forma d’actuar que, segons l’entitat, implica adaptar-se a les preferències dels clients, “sense ells no hi ha res”. Més enllà de la situació geoestratègica derivada del conflicte bèl·lic a Ucraïna, José Ignacio Goirigolzarri ha situat la productivitat i el deute públic com els elements “més febles” de l’economia espanyola. 

Més informació
CaixaBank impulsa una campanya solidària de Nadal
CaixaBank emet 1.000 MEUR en la seva sisena emissió verda
El Financial Times atorga un premi a CaixaBank
Avui et destaquem
El més llegit