La primera cimera de màrqueting gastronòmic a Catalunya reuneix 300 congressistes

En el congrés participen grans personatges del món culinari, gastronòmic i alimentari com Carme Ruscalleda o Toni Massanés

Carme Ruscalleda explica la necessitat del compromís i l'autenticitat de la gastronomia | Cedida Carme Ruscalleda explica la necessitat del compromís i l'autenticitat de la gastronomia | Cedida

El 1r congrés de màrqueting gastronòmic de Catalunya, Gurmet.cat ha completat amb èxit les jornades del 28 al 30 d’abril, a Vilanova i la Geltrú. En la cimera han participat grans personatges del món culinari, gastronòmic i alimentari com Carme RuscalledaToni Massanés. El certamen estava organitzat per l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i l’Agència de Desenvolupament NODE Garraf, amb la consultoria ADALT, el suport de la Diputació de Barcelona i el patrocini d’Autolica. A més, ha comptat amb la col·laboració de La Fábrica, Jardiland, VIA Empresa i l’Escola d’Hostaleria de Sitges.

En primera jornada congressual la cuinera Carme Ruscalleda va insistir en la "necessitat d’assumir el compromís d’autenticitat per part de tothom, des del productor fins al restaurador, en tots els processos i en tots els factors". Una opinió que Toni Massanés també va expressar en la sessió de cloenda, representant la Fundació Alícia, d'on n'és el director general. La mateixa tarda, les empreses Cafès Novell, La Granja, Bombons Cudié, Família Torres i Ametller Origen -totes cinc, penedesenques- van completar una lliçó d’innovació aplicada al producte, el procés d’elaboració, l’aparença, el format, la distribució, la comercialització i la comunicació.

La successió de ponències es va poder seguir presencialment, a l’auditori de Neàpolis de la capital del Garraf, i també mitjançant la transmissió en streaming. En conjunt, aquesta primera edició del Gurmet.cat ha convocat més de 300 congressistes. A banda de les participants en el primer dia, també han presentat ponència les marques Agrofresc, Anthesis La Vola, Blai Peris, Caprabo, Damm, Gallina Blanca, Glass Canned Wines, Horeca Solutions, Laduc, La Fageda, Oleum Flumen, Olivé Rueda, Sant Aniol, Unilever i Veritas. 

Més informació
L'alimentació, el turisme i la gastronomia reformulen el seu futur
Carme Ruscalleda inaugurarà el primer Congrés de Màrqueting Gastronòmic
Ruscalleda: "El més bonic és tancar amb il·lusió i ganes de treballar, no cansats i abatuts"
Avui et destaquem
El més llegit