L'ornamentació nadalenca deixa enrere la crisi

Mercabarna-flor reuneix 2.000 floristes per conèixer les tendències al sector per aquesta campanya de Nadal

Mercabarna-flor ha reunit aquest diumenge uns 2.000 floristes i decoradors de tot Espanya interessats a conèixer les últimes tendències en ornamentació per a aquest Nadal en el marc de la 32 Mercademostració. El sector busca dir adéu a la crisi econòmica i "reflectir-ho en l'opulència a través dels colors, l'abundància en materials i la qualitat dels productes que proposa", ha informat Mercabarna en un comunicat.

El director general de Mercabarna, Josep Tejedo, ha explicat que l'objectiu de les Mercademostracions és aportar noves idees al sector de la flor i la planta per contribuir a l'increment de les vendes nadalenques. "Hem centrat aquesta edició en la restauració i l'hostaleria", ha afirmat Tejedo, i ha asseverat que aquests sectors necessiten ampliar l'experiència gastronòmica i de pernoctació dels seus clients amb ornaments florals estètics i originals.

Davant del minimalisme que ha dominat durant els últims anys, aquesta temporada s'imposa l'abundància de materials, donant lloc a ornaments carregats i a una barreja d'estils en els quals els colors protagonistes són l'or i el plata amb tocs de negre i rosa envermellit.
Avui et destaquem
El més llegit