AB Biotics vol ser present a 60 mercats a final d'any
L'empresa biotecnològica amplia capital en 4,7 milions per accelerar la seva internacionalització
Els recursos aconseguits aniran dirigits a l'execució del Pla de Negoci i Pla d'Internacionalització, així com a enfortir l'estructura operativa de l'empresa per poder donar resposta al creixement previst els anys vinents.
El Pla d'Internacionalització té com a objectiu incrementar el nombre de socis i mercats; l'empresa va tancar 2015 amb presència en 38 països i espera acabar 2016 estant en més de 60 mercats.
AB Biotics, fundada el 2004 i que cotitza al Mercat Alternatiu Borsari (MAB) des del 2010, ha crescut a doble dígit en els últims tres anys, i augura que el Pla d'internacionalització permetrà consolidar aquest creixement fins a aconseguir resultats nets "en un futur pròxim".
Els consellers delegats de la companyia, Miquel Àngel Bonachera i Sergi Audivert, han coincidit que aquesta operació també permetrà enfortir el balanç de la companyia i incrementar la seva flexibilitat financera per complir els objectius estratègics de vendes en un termini de tres anys.