EOZ Audio, els auriculars més 'fashion'

Nicolas Dimitrescu, fundador de la startup, dissenya uns auriculars fets d'alumini i pell amb l'objectiu d'unir moda i tecnologia en un sol dispositiu

Nicolas Dimitrescu, one of the founders of EOZ Audio Nicolas Dimitrescu, one of the founders of EOZ Audio

Enrere ha quedat aquell temps en què els dispositius electrònics eren aparells grans i aparatosos. La tecnologia també s'ha posat a la moda i cada cop més són les empreses que dediquen més esforços no només a desenvolupar un dispositiu electrònic, sinó també a crear un disseny que cridi l'atenció dels clients. Avui en dia els aparells electrònics són un complement més del look de les persones. Amb aquesta nova realitat sorgeix EOZ Audio, la startup que dissenya auriculars sense fils de qualitat i amb un disseny únic gràcies a l'ús de materials com l'alumini i la pell.

EOZ Audio va néixer el juny del 2016 de la mà de Nicolas Dimitrescu i del seu soci. Amb una llarga trajectòria treballant per a diferents empreses a la Xina, els dos emprenedors van decidir llançar-se al món dels auriculars per crear un producte innovador en el seu disseny i característiques, els auriculars EOZ One. "La diferència entre els nostres auriculars i la resta del mercat és l'ús dels materials: utilitzem alumini i pell per donar un acabat de disseny diferent al de la competència", explica Dimitrescu.

Tot i el disseny més modern i minimalista dels seus auriculars, EOZ Audio ven els seus productes a un preu que ronda els 120 euros, molt proper al de la resta d'empreses del sector. Són els mateixos fundadors d'EOZ Audio qui dissenyen els auriculars.

"Els auriculars EOZ One es diferencien de la competència per l'ús de materials com l'alumini i la pell per donar un acabat de disseny innovador"

El públic principal de la startup són persones que els agrada el disseny del producte i que els agrada la moda. Els consumidors d'EOZ volen tenir un bon producte i que alhora tingui un disseny sofisticat que quedi bé posat, com un complement més al look. Tot i que també compten amb clients del món de l'esport, gràcies al fet de ser uns auriculars que funcionen amb bluetooth i no tenen cables.

L'empresa ha començat a distribuir els seus productes a països asiàtics com Taiwan, Singapur, Hong Kong, l'Índia, Corea i Japó. En aquests països, el principal canal de venda és la distribució gràcies a acords comercials amb empreses del país, que envien el producte a les botigues. A Europa, als Estats Units i a Canadà, EOZ Audio comercialitza els seus auriculars a través de la seva pàgina web.

L'empresa s'ha finançat a través d'una campanya de 'crowdfunding' a Kickstarter

La startup, ubicada a l'Almogàvers Business Factory de Barcelona Activa, s'ha finançat amb una campanya de crowdfunding a Kickstarter, on van aconseguir 60.000 euros per a la primera producció de dispositius. "Després d'aquesta primera campanya de crowdfunding, la venda del nostre producte ens ha permès aconseguir prou ingressos per ser autosuficients", assenyala Dimitrescu.

Tot i així, l'empresa busca obrir una nova campanya a Kickstarter al setembre per llançar noves versions millorades dels seus productes, com auriculars sense cap cable, pel que ja no seran de pell. "Actualment estem desenvolupant aquest nou producte i en paral·lel estem intentant iniciar la venda d'auriculars a Europa i Nord-amèrica a través del canal de la distribució", conclou l'emprenedor. 

 DSC9331

Més informació
Uttopy, moda amb causa
Moves to slow, moda amb valors
Rokubun, el GPS per a ‘drones’
Avui et destaquem
El més llegit