Privalia guanya 11 milions d'euros el 2015

L'outlet de moda online accelera el seu creixement fins al 23%

Privalia, la companyia outlet online de moda, ha registrat un benefici net d'11 milions d'euros el 2015 i ha accelerat el seu creixement fins al 23% a tipus de canvi constant respecte a 2014, segons ha informat aquest dilluns la firma, adquirida fa poc per la francesa Vente-Privée.

El resultat brut d'explotació (Ebitda) recurrent a nivell global ha crescut un 6,4%, arribant gairebé als 25 milions d'euros, en positiu per tercer any consecutiu i per primera vegada en tots els seus mercats.

La companyia ha tancat el 2015 amb 405 milions d'euros nets de facturació, després d'haver-se desprès durant aquest exercici de la companyia alemanya Dress for Less, per centrar-se en el seu negoci principal de vendes diàries de moda outlet a Espanya, Itàlia, Brasil i Mèxic.

Creada el 2006 de la mà de Lucas Carnet i José Manuel Villanueva i adquirida recentment per Vente-Privée, creadora i líder mundial del concepte de vendes flaix, la companyia complirà ara 10 anys posant especial focus a millorar l'experiència del client.

Els reptes que afronta Privalia en aquest sentit passen per la reducció dels terminis de lliurament, la millora de la qualitat i quantitat de l'oferta i la personalització per a cada client, amb un focus clar en els dispositius mòbils.

La botiga online se centra en el mòbil fregant ja el 70% de les seves vendes a través de dispositius mòbils i superant els 13 milions de descàrregues de la seva aplicació.

La companyia atribueix com a important factor d'èxit l'estratègia decidida cap a la "mobilització" del seu negoci.

Després de cinc anys apostant fermament pel mòbil, la companyia ha passat de definir-se com una botiga outlet online a "una botiga outlet mòbil que es troba en 13 milions de bosses i butxaques dels nostres clients, concretament en forma d'app en els seus smartphones i tablets", ha indicat Lucas Carnet, cofundador de Privalia.

José Manuel Villanueva, cofundador i conseller delegat de la companyia, ha destacat que "el model de negoci de Privalia es basa en l'oportunitat, entesa com una oferta incomparable però de durada breu, la qual cosa fa del canal mòbil el més afí per als clients que vulguin gaudir d'aquestes ofertes a l'hora que sigui i siguin on siguin".
Avui et destaquem
El més llegit