Ulabox replicarà el model a Madrid
El súper en línia reproduirà el seu sistema logístic de Barcelona a la capital espanyola
El cofundador i conseller delegat d'Ulabox, Jaume Gomà, ha explicat que els objectius per a aquest 2016 són mantenir la taxa de creixement a Barcelona mentre es replica el model a Madrid, i triplicar la facturació "com a mínim" respecte a 2015.
Gomà ha assenyalat que el ritme d'increment de la facturació s'intensificarà -abans es doblava anualment- impulsat pels resultats de la primera campanya publicitària de la companyia en cinc anys de vida.
Es tracta d'una campanya en mitjans tradicionals iniciada el setembre de 2015 que, a més de doblar el ritme de creixement que s'estava aconseguint, ha permès descobrir que els nous clients usen més els dispositius mòbils per fer les seves compres i també són més consumidors de productes frescos.
L'empresa va captar cinc milions d'euros en la seva tercera ronda d'inversió el juny de 2015 per a la campanya publicitària, que no es va voler dur a terme fins que el "producte fos perfecte".
La companyia barcelonina gestiona al voltant de 10.000 compres en línia al mes, té 56 treballadors i porta a terme la seva activitat a tot Espanya, excepte les Canàries i Ceuta-Melilla.
El sector
Gomà opina que l'aparició de productes de distribució express de grans empreses com El Corte Inglés i Amazon afectarà positivament l'activitat d'Ulabox perquè no competiran pels mateixos clients, però provocaran que el consumidor exigeixi més qualitat i millorar la seva experiència de compra.
El director executiu ha assegurat que el fet de no tenir una botiga física permet que l'empresa innovi en les compres en línia.