El Caravaning concentra el 45% de les vendes anuals
L'edició d'enguany del Saló tanca amb 52.000 visitants i un 35% més de vendes
A més de les vendes que s'han tancat durant el saló, s'han iniciat moltes operacions comercials que es concretaran al llarg de les pròximes setmanes, la qual cosa fa que alguns expositors considerin que, al certamen, s'hagin dut a terme el 45% de les vendes previstes per a tot l'any.
Pel que fa al públic assistent, eminentment familiar, s'ha decantat per l'adquisició de models de la gamma mitjana, especialment autocaravanes perfilades, els preus dels quals han oscil·lat entre els 45.000 euros i els 70.000 euros. No obstant això, al Saló Internacional del Caravaning de Fira de Barcelona, també s'hi han adquirit vehicles Premium amb un preu d'entre 100.000 euros i 180.000 euros.
En paral·lel a la seva condició de gran concessionari de caravanes i autocaravanes, el saló també s'ha revelat aquests dies com un gran esdeveniment familiar. La zona Gastrovaning, amb parades de street food tematitzades en caravanes 'vintage'; l'espai Caravaning Kids, per als més petits de la casa, i l'intercanvi d'experiències entre practicants d'aquest estil de vida a l'àrea Travelvaning han atret a moltes famílies.
El director del saló, Josep Antoni Llopart, ha volgut expressar el seu "agraïment a totes les persones, associacions, institucions i empreses que han col·laborat en l'èxit d'aquesta edició". Llopart ha comentat en declaracions recollides per Fira de Barcelona que "després d'uns anys molt difícils, podem dir que el sector està vivint un bon moment". En aquest sentit, el director del saló ha assegurat que la 32ena edició del Saló Internacional del Caravaning "ha congregat nombrós públic amb molt elevada intenció de comprar i ha tornat a demostrar que és la principal eina de promoció del sector". La pròxima edició del Caravaning, que té caràcter bianual, se celebrarà a la tardor del 2018.