Es Collection, del públic gai a tots els públics

La marca de roba interior i banyadors per home ara aposta també per la llenceria femenina

Es Collection ara també dissenya banyadors per a dona
Es Collection ara també dissenya banyadors per a dona

Del públic gai a tots els públics. Aquest és el nou pas de la marca catalana de roba interior i banyadors Es Collection. El fabricant llança per primer cop al mercat la seva colecció de moda íntima, de bany i esportiva per a dona. Aquesta és la nova fase per completar el reposicionament d’Es Collection, que ja des del 2015 va començar a dirigir-se a tot tipus d’homes, no només al públic homosexual.

La marca va reneixer l’any 2006, hereva de la textil Darnier, venent banyadors enfocant-se al públic gai. Més tard va crear la marca Addicted, que ara recull aquest enfocament al mercat homosexual en exclusiva. La bona acollida de les marques va fer créixer l’empresa i la diversificació de productes. Ara, doncs, l’empresa també aposta pel mercat femení i, segons apunten des de l’empresa, en un futur també dissenyaran roba per a infants.

Es Collection, dirigida per Eduardo Suñer i Joan Busquets, va facturar 7,5 milions d’euros l’any passat, compta amb set botigues pròpies i vint franquícies. Així mateix, el 20% de les vendes ja són en línia.

Més informació
"Els gais són els primers a acceptar innovacions, sobretot en la moda"
La 'pink economy' catalana fa l'agost
Axel Hotels, un hotel 'heterofriendly'
Avui et destaquem
Comentaris