Eurofragance ja ensuma els 70 MEUR de facturació
L'activitat de la companyia creix un 9% el 2016, augmenta plantilla i manté el ritme inversor
De fet, la firma catalana acaba d'engegar una nova fàbrica a Singapur i ha augmentat la capacitat productiva de la planta de Mèxic D.F. Per a aquesta expansió i consolidació de mercat, Eurofragance ha realitzat una forta inversió sent el CAPEX total de la companyia de 3,5 milions d'euros.
Pel que fa a les categories en les quals treballa Eurofragance, destaca Household, que ha experimentat un creixement del 56% l'any 2016. Es tracta d'un segment, el de cura de la llar, pel qual Eurofragance ha apostat com a via de creixement. D'altra banda, Fine Fragrances, el de major pes de la companyia, continua obtenint bons resultats amb un increment del 15%.
D'altra banda, l'R D segueix tenint un paper fonamental en el desenvolupament d'Eurofragance. És per això que ha vingut desenvolupant nous formats i productes que donen un major valor afegit per als seus clients, línia que mantindrà la companyia. En aquest sentit, l'empresa ha incrementat el nombre de professionals en un 14,4% arribant als 254 empleats, dotant de personal qualificat els seus quatre centres creatius i tres plantes de producció.
Eurofragance compta amb presència local en més de 60 països i vendes en els cinc continents. Les seves filials són a Turquia, Mèxic, Dubai i Singapur i disposa de plantes de fabricació a Barcelona, on es troba la seva seu central, Mèxic D.F i Singapur. També té distribució exclusiva a Filipines.