Glovo compra Lola Market i Mercadão

Les empreses mantindran la marca pròpia i permetran a la plataforma digital superar els 1.000 milions d'euros de valor de la divisió de 'q-commerce'

Un repartidor de Glovo, en una imatge d'arxiu | Cedida Un repartidor de Glovo, en una imatge d'arxiu | Cedida

Glovo ha comprat Lola Market i Mercadão. La plataforma d'entrega a domicili ha tancat un acord amb les empreses de Madrid i Portugal, que mantindran la marca pròpia. Totes dues s'encarreguen de connectar els usuaris amb supermercats, mercats i botigues amb més de 30 centres associats. 

L'objectiu de Glovo és reforçar la divisió de q-commerce (quick commerce o comerç electrònic ràpid), que preveu que tripliqui el seu valor l'any 2022 fins superar els 1.000 milions d'euros. Gonçalo Soares da Costa, actual CEO de Mercadão es posarà al capdavant de les dues companyies, amb el repte d'implantar les plataformes de manera inicial a Polònia i Itàlia, amb la vocació d'arribar a tots els mercats on opera Glovo actualment. 

"Veiem un gran potencial en les compres d'alimentació sota demanda, i tant Lola Market com Mercadão són plataformes de referència als seus països d'origen", ha explicat el CEO i cofundador de Glovo, Oscar Pierre. El director executiu de Lola Market, Luis Pérez de Val Sheriff, considera que "aquesta unió serveix per oferir als usuaris la millor experiència possible en les compres d'alimentació a Europa". 

"Creiem que combinant l'experiència i el talent dels equips de Mercadão i Lola Market amb l'enllaç internacional de Glovo podrem oferir uns serveis veritablement inigualables; es tracta d'un gran repte que estem desitjant afrontar i ho farem amb entusiasme i determinació", ha indicat Soares. 

Més informació
Glovo reforça la presència a l'Àfrica amb una inversió de 50 milions
Els supermercats de Glovo, paralitzats per la vaga dels treballadors
Avui et destaquem
El més llegit