La cadena de perfumeries Equivalenza aterra al Perú
L'empresa catalana, amb 600 establiments arreu del món, inaugurarà cinc noves botigues a Mèxic a la tardor
En la seva incursió al mercat mexicà, Equivalenza ha obert una botiga al Metro Real Plaza Primavera i ha posicionat tres punts de venda en els centres comercials de Mika, Mega Plaça i Canadà, a la ciutat de Lima. A més, després de l'estiu de 2014, Equivalenza té previst obrir altres cinc punts de venda en el metro de La Marina i en els centres comercials de Plaza San Miguel, Plaza Lima Sur, Aventura Plaza Bella Vista i Santa Anita.
Presència sud-americana
Amb el Perú, ja són quatre els països llatinoamericans en els quals és present la companyia, després de Mèxic, República Dominicana i Xile. "El concepte de productes d'alta perfumeria a preus assequibles està tenint una excel·lent acollida a Llatinoamèrica", explica la firma Equivalenza, que apunta que tan sols un any després que la filial americana obrís la seva seu a Mèxic DF, des d'on fabrica el producte i dirigeix l'expansió, la marca suma ja 35 establiments a la regió.
Equivalenza és una empresa catalana que va néixer l'any 2011 i que està especialitzada en perfums i aromes de marca blanca. Actualment compta amb més de 600 establiments a tot el món.