Lleida.net gestionarà el registre online de clients d'Andorra Telecom

El procés permet a la teleoperadora andorrana la digitalització dels seus serveis per un període de cinc anys

Treballadors de Lleida.net | ACN Treballadors de Lleida.net | ACN

La companyia de serveis tecnològics Lleida.net ha resultat adjudicatària del concurs de la telefònica Andorra Telecom per gestionar totes les seves altes remotes de nous usuaris. El contracte té una durada de cinc anys prorrogables anualment. Es tracta de l'únic operador de telefonia de país pirinenc, amb unes 82.000 línies mòbils.

El servei, conegut com a On boarding digital o eKYC (Know Your Customer Service) permetrà a la teleoperadora fer ús de la tecnologia de l'empresa lleidatana per als seus processos d'altes digitals i presencials, així com de la digitalització del personal visitant. L'eKYC de Lleida.net és una plataforma propietària d'identificació mitjançant videconferència que compleix amb els requisits requerits per les autoritats antiblanqueig. Funciona de manera automatitzada, semiautomatitzada, i té capacitat d'analitzar de manera electrònica qualsevol documentació oficial emesa en l'àmbit mundial.

Per Sisco Sapena, director de Lleida.net, el fet d'haver resultat adjudicataris del concurs d'eKYC d'Andorra Telecom suposa un "nou reconeixement de la idoneïtat dels serveis tecnològics" de la firma lleidatana. L'empresa, que en els últims cinc anys ha enfortit la creació de noves tecnologies en el marc dels serveis digitals de confiança, compta amb més de 100 patents en mètodes de certificació electrònica a nivell mundial, incloent-hi regions com la Unió Europea, els Estats Units, Austràlia, el Japó, la Xina i Orient Mitjà.

Més informació
Lleida.net vol ingressar 20 milions d'euros amb una nova patent
Lleida.net amplia mercat a la Xina
La inversió en talent eleva un 15% el marge brut de Lleida.net
Avui et destaquem
El més llegit