Munich obrirà set botigues a la Xina aquest 2015
El conseller delegat de l'empresa destaca que aquest país "valora que els productes siguin 'made in' Barcelona"
Munich, que va ser fundada fa 75 anys, té presència a més de 40 països i ha tancat el 2014 amb una facturació superior als 22 milions d'euros. Per l'empresa, el pes de les noves tecnologies té molta importància en la seva estratègia de negoci. A través d'un comunicat, Xavier Berneda ha explicat que "les xarxes socials són un canal que té retorn perquè ens dóna l'opció de monitoritzar el consumidor final". La companyia ha posat en marxa la plataforma web MyWay, a través de la qual el client pot personalitzar les seves sabatilles. Una eina que els permet "obtenir informació sobre tendències de disseny a cada país".
A l'hora de sortir a l'exterior, Munich valora especialment que "siguin mercats ràpids, de poca inversió i on puguin tenir més poder de marca". Els països que per estil de vida connecten amb la marca Barcelona són els que donen millors resultats, segons el conseller delegat de l'empresa.