Naturgy reforça els seus canals d'atenció al client

La firma energètica ha creat un nou equip de treball per atendre el negoci de les comunitats de veïns

Exterior de la seu de Naturgy a Barcelona | Naturgy Exterior de la seu de Naturgy a Barcelona | Naturgy

Naturgy reforça els seus canals d’atenció al client amb un nou equip dedicat al negoci de les comunitats de veïns. L’objectiu de la companyia energètica és oferir un assessorament integral al voltant de la contractació de la nova tarifa d’últim recurs, aprovada recentment pel govern espanyol. 

“Com a grup energètic i en un context com l’actual, nosaltres entenem la situació del consumidor i volem facilitar-li totes les gestions”, explica Carlos Vecino, director general de Comercialització a Naturgy. Per poder beneficiar-se d’aquest servei, les comunitats interessades, entre altres requisits, hauran d’estar al corrent de pagaments amb la seva comercialitzadora i superar la inspecció d’eficiència energètica.

Recentment, el grup ha tancat el balanç dels primers nou mesos de l’any amb un benefici de 1.061 milions d’euros. Aquesta xifra representa un increment d’un 36,6% respecte del mateix període del 2021. Els resultats incorporen els efectes retroactius dels moviments vinculats a Sonatrach. De cara al període 2021-2025, el pla estratègic de Naturgy contempla una inversió de 14.000 milions d'euros.

Més informació
Naturgy augmenta el benefici un 36%, fins a 1.061 MEUR
Naturgy i l’algeriana Sonatrach arriben a un acord sobre el preu del gas
Naturgy invertirà 57 MEUR en un segon parc eòlic d'Extremadura
Avui et destaquem
El més llegit