Parlem factura 3 MEUR el 2017, més que el doble que l’any anterior

L’operadora de telecomunicacions millora les vendes gràcies a la consolidació de la seva oferta d’ADSL

Ernest Pérez-Mas, president delegat de Parlem Ernest Pérez-Mas, president delegat de Parlem

Parlem, l’operadora de telecomunicacions de Catalunya, ha tancat l’exercici 2017 amb una facturació de 3 milions d’euros, un augment que ha suposat més del doble que el 2016, quan va facturar 1,3 milions d’euros. Aquest increment de les vendes ha estat possible gràcies a la consolidació de la seva oferta d’ADSL com una de les més econòmiques i versàtils del mercat, i a la seva oferta de fibra òptica simètrica, llançada al gener i que va ampliar la seva zona de cobertura a Catalunya, segons ha informat la companyia en un comunicat.

Així mateix, el ritme de captació de clients també creix. Durant el primer trimestre del 2018, l’empresa ha multiplicat per cinc el nombre de clients respecte al mateix trimestre de l’any anterior. Com a objectiu, Parlem s’ha fixat triplicar la captació de clients aquest any respecte al 2017.

Segons el president i conseller delegat de Parlem, Ernest Pérez-Mas, “tenim molt bones perspectives per al 2018, ja que, durant el primer trimestre de l’any, hem assolit una facturació d’un milió d’euros, una xifra que gairebé iguala la facturació total de l’exercici 2016”.

La companyia, que compta amb 36 treballadors, ha completat amb èxit aquest febrer una ampliació de capital de 810.000 euros destinada al llançament de fibra òptica simètrica i a les campanyes de marketing associades, incorporant més d’un centenar de clients com a accionistes.

En l’actualitat, Parlem té una cobertura de mòbil, ADSL i fibra sobre la xarxa d’Orange, de Masmovil i d’operadors locals amb una zona de cobertura fins a 2.100.000 de llars a Catalunya.

L’empresa, amb un patrimoni de 6,6 milions d’euros, compta amb Masmovil com a soci industrial i accionista. A més, entre els seus accionistes de referència també es troben Ona Capital, Inverready i el mateix Pérez-Mas.

Més informació
L'1-O dispara els clients de Parlem un 45%
Parlem surt dels nombres vermells
Parlem, la nova operadora de telefonia catalana
Avui et destaquem
El més llegit