Playoffnations aixeca una ronda d'inversió d'1 milió d'euros liderada per Angels

L'empresa ha estat la responsable de l'entrada a espais virtuals de marques com Pringles, Springfield, ChocoFlakes o Mediamarkt

Marc Pérez Miralles, CEO de Playoffnations | Cedida Marc Pérez Miralles, CEO de Playoffnations | Cedida

Playoffnations, empresa especialitzada en mitjans no convencionals, ha tancat una ronda d'inversió d'1 milió d'euros liderada per Angels, la societat d'inversió de Juan Roig i en què també hi han participat altres inversors com Tom Horsey o Albert Botet. Gràcies a aquest impuls, l'empresa es focalitzarà a expandir la seva presència a Amèrica Llatina i als Estats Units mitjançant l'ampliació de capital humà i tecnològic, així com consolidar-ne el posicionament a Espanya.

Als seus inicis, Playoffnations va identificar un canvi de paradigma provocat per les noves tecnologies, el canvi en el comportament i interessos del consumidor i l'auge de les xarxes socials com a nous mitjans de comunicació. Això el va portar a desenvolupar una solució que uneix tecnologia, gamificació i creativitat, utilitzant la disrupció dels nous mitjans i audiències com a recursos fonamentals per impulsar marques líders amb una entrada eficaç, d'alt rendiment i impacte massiu.

Clients reconeguts

Playoffnations ha liderat l'entrada als espais virtuals de marques com ara Pringles i Krave (Grup Kellogg) construint el primer parc d'atraccions del metavers; Springfield (Grup Tendam), obrint la seva botiga virtual i col·lecció de moda phigytal; ChocoFlakes (Adam Foods), creant un joc immersiu que es va viralitzar en qüestió d'hores; o Mediamarkt, aconseguint fer un ecosistema in-game un model de negoci.

“Aquesta inversió no només ens permet accelerar el nostre creixement, sinó també enfortir el nostre lideratge en els nous mitjans publicitaris i, concretament, al metavers, en què som pioners”; diu Marc Pérez Miralles, CEO de Playoffnations. “Aquesta inversió ens permetrà continuar a l'avantguarda d'aquesta transformació i fer un pas més enllà. Això suposa tancar el cercle de Marina d'Empreses, havent passat per la seva acceleradora, Lanzadera, sent docent a la seva universitat, EDEM, i acabant a Angels, el fons d'inversió. És el millor soci que podíem tenir”, afegeix.

"Els nous canals de comunicació digital estan evolucionant exponencialment durant els darrers anys, i Playoffnations, liderada per Marc Pérez va detectar l'oportunitat i està sabent interpretar-ho per posicionar empreses amb productes i serveis enfocats a les creixents audiències", explica per la seva banda Pepe Peris, director general d'Àngels.

Més informació
Tornen els grans projectes... amb Juan Roig
Juan Roig inverteix 10 milions d'euros més a Lanzadera
Juan Roig (Mercadona), sobre la guerra d'Ucraïna: "No hi ha problemes de desproveïment"
Avui et destaquem
El més llegit