Renfe s'alia amb la fundació Tomando Conciencia

L'empresa de transport difon hàbits de vida saludables i sostenibles entre els usuaris de Rodalies

Rodalies va operar al 50% durant l'estat d'alarma Rodalies va operar al 50% durant l'estat d'alarma

Renfe i la fundació Tomando Conciencia impulsen juntes una campanya de sensibilització sobre hàbits saludables i sostenibles entre els usuaris de Rodalies. La difusió de temes com la higiene, l'ús excessiu dels telèfons mòbils i el reciclatge durarà tot l'any i es farà a través de càpsules en les màquines de venda de bitllets, els monitors dels trens i la pàgina web de Rodalies.  

Més info: 'Renfe as a Sevice', la nova plataforma de mobilitat com a servei

Segons ha anunciat la companyia de transport a través d'un comunicat, la campanya s'emmarca en la política ambiental de Renfe, de reduir i arribar a eliminar els efectes ambientals que es deriven dels seus serveis. De fet, la companyia recorda que el nombre de viatgers que utilitzen Renfe equival a 91 milions de circulacions de cotxes i dos milions d'autobusos. A més, suposa un estalvi d'1,45 milions de tones de CO2.   

La fundació Tomando Conciencia crea projectes socials i té com a objectiu conscienciar la societat sobre canvis beneficiosos per a l'entorn.

Més informació
SNCF i Air Nostrum competiran amb Renfe per l'AVE
Avui et destaquem
El més llegit