Rosal-Mabrik preveu tancar el 2022 amb unes vendes de 34 milions d’euros, una xifra que representa un increment d’un 10% respecte de les xifres de l’any passat. El grup industrial, amb seus a Santa Perpètua de Mogoda i Barberà del Vallès, justifica els resultats per la reactivació de l’activitat després de la pandèmia.
En paral·lel a Catalunya, Rosal té una xarxa d’oficines comercials repartides per Mèxic, Veneçuela, nord d’Àfrica, Rússia i Amèrica Central. Actualment, compta amb una plantilla de 120 persones i 200 llocs de treball indirectes. El 78% de les vendes es concentren als mercats espanyol, mexicà i centreamericà.
Un dels principals punts del pla estratègic de Rosal-Mabrik és la inversió en l’àmbit de l'R+D, de cara a millorar l’optimització de les despeses de producció de les maquinàries. L’alimentació animal ocupa el 80% de les vendes del fabricant d’espais vinculats als pinsos, mentre que la biomassa representa el percentatge restant.
Subscriu-te de franc a VIA Empresa i rebràs al teu correu les nostres millors històries, reportatges i entrevistes, a més d’altres avantatges exclusius per a subscriptors.
Abans d'enviar-nos les teves dades llegeix la següent informació INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES Responsable del tractament: TOTMEDIA COMUNICACIÓ, S.L. Finalitat del tractament: Atendre les sol·licituds d'informació que els usuaris d'aquest formulari ens enviïn. Legitimació: Consentiment de l'interessat en enviar-nos el formulari amb les seves dades. Destinataris: El personal, la direcció de l'empesa i els prestadors de serveis necessaris per complir amb les nostres obligacions. No cedirem les seves dades a tercers. Drets que l'assisteixen: Té dret a accedir, rectificar i/o suprimir les seves dades, així com altres drets, com s'explica detalladament a la política de privacitat, dirigint-se a privacitat@totmedia.cat. Informació addicional: Per a més informació consultin la política de privacitat.