The PayPro supera els 2 milions d'euros en transaccions
La plataforma amb seu a Londres i Barcelona arriba a la xifra en només sis mesos
The PayPro ha iniciat una campanya de crowdfunding amb l'objectiu de reunir un total de 300.000 euros per expandir-se a França i Itàlia, després de tancar amb èxit una altra campanya de micromecenatge al començament de l'any en la qual va aconseguir 300.000 euros.
La plataforma permet a les petites i mitjanes empreses fer pagaments en més de 25 divises estalviant les comissions que apliquen les entitats bancàries, i té 50 empreses clients a Espanya i preveu arribar a les 400 abans de final d'any.
L'empresa té el suport d'Acció, l'agència per a la competitivitat de l'empresa de la Generalitat, i té la seva seu a Londres (Regne Unit), i dóna feina a 6 treballadors.
El Conseller Delegat de The PayPro, Pablo Ruiz, ha assegurat que els dos milions d'euros en transaccions "validen el nostre servei i permetrà impulsar el creixement fins a 8 milions d'euros".