Vente-Privée compra la catalana Privalia

El club de vendes francès a través d'Internet adquireix l'empresa de la competència per créixer a Europa

El club de vendes a través d'internet Vente-Privée ha comprat a la seva rival catalana Privalia, una operació que s'emmarca en el seu objectiu de créixer a Europa, ha informat la firma francesa en un comunicat, en el qual no detalla l'import de la transacció.

Fundada el 2006 per Lucas Carnet i José Manuel Villanueva, Privalia és present a Espanya i opera també a Itàlia, Brasil i Mèxic, segons la mateixa font, en la qual es destaca que la companyia "seguirà sent pilotada pel seu actual equip directiu".

"Estem molt contents d'unir-nos al creador del model de negoci de les vendes flaix en Internet. Aquesta aliança ens permetrà accelerar el nostre creixement i ampliar la nostra oferta a nous sectors, per la qual cosa els nostres socis es veuran beneficiats", assenyalen els cofundadors de Privalia a la nota

En paral·lel, Vente-Privée també s'ha fet amb una participació majoritària de la societat eboutic.ch, creada a Suïssa per Arthur Dauchez i Laure de Gennes, que es mantenen com a accionistes minoritaris del grup Maüs Frères i romandran al capdavant de la companyia.

Per al president i creador de Vente-Privée, Jacques-Antoine Granjon, aquestes compres reforcen el desenvolupament de la companyia a Europa i s'emmarquen en la seva ambició d'oferir a les marques una proposta de valor i un "saber fer" superior amb l'objectiu de fer front a una "competència cada vegada major, en un major nombre de mercats".

En aquest entorn amb múltiples actors, Vente-Privée permetrà a Privalia i a eboutic.ch passar "a una etapa clau de creixement per al seu desenvolupament, mantenint un alt nivell d'autonomia".
Avui et destaquem
El més llegit