Vicio factura cinc vegades més que l'any passat

L'empresa obrirà una ronda de finançament amb l'objectiu de recollir 20 milions d'euros per fer créixer la marca

Aleix Puig, fundador de Vicio | Carolina Santos Aleix Puig, fundador de Vicio | Carolina Santos

La marca Vicio, hamburgueseria 'food delivery' creada pel català Alex Puig, tancarà el 2022 amb unes vendes de 20 milions d'euros, el que suposa una facturació cinc vegades superior a la de l'any passat segons ha avançat l'empresa. "Estem molt contents de com està creixent l'empresa i d'haver pogut superar totes les expectatives que teníem dipositades per al 2022" ha assegurat Alex Puig, creador i coconseller delegat de Vicio.

L'expansió de la marca cap a Madrid ha estat clau en aquesta crescuda i és que segons el comunicat de l'empresa, el 47% de la facturació de Vicio enguany s'ha produït a la capital.

De la mateixa manera, Vicio ha anunciat una ronda de finançament per tal de fer créixer l'empresa els pròxims anys. Puig ha explicat que cal fer créixer la marca i apostar fort pel màrqueting i per això necessiten un múscul financer important. La idea és assolir una injecció d'uns 20 milions d'euros per potenciar el reconeixement de Vicio.

La idea de cara a l'any vinent és obrir 17 locals nous i arribar a set noves ciutats per anar expandint la marca. A Madrid també han d'obrir el seu primer restaurant, i és que la marca vol compaginar la seva tasca com a empresa de 'delivery' amb l'obertura de restaurants principals a les grans capitals de l'estat espanyol.

Més informació
El sector del 'delivery' es manté fort
Vicio es converteix en el major 'food delivery' de l'Estat
Avui et destaquem
El més llegit