Google llança YouTube TV per competir amb Netflix

El gegant informàtic ofereix un nou servei de televisió per subscripció

Google ha llançat YouTube TV, el nou servei de subscripció mensual de la plataforma de vídeo streaming que ofereix accés a canals de televisió per veure els seus continguts en directe i programes gravats. Amb aquest llançament Google pren posicions en el mercat dels continguts audiovisuals en línia que ara mateix lidera Netflix.

YouTube TV està disponible de moment als Estats Units, on ofereix accés a més de 40 canals i a les seves emissions en directe, entre els quals es troben ABC, CBS, FOX o NBC, canals regionals i locals. Oferirà, també en directe, emissions d'esdeveniments esportius.

Aquest servei de subscripció també ofereix la possibilitat de gravar els programes, que s'emmagatzemen en el núvol, per veure'ls més tard. A més, es poden gravar diversos programes al mateix temps, com explica Google en un comunicat publicat en el seu blog.

Aquest servei és compatible amb dispositius Android i iOS, però també amb qualsevol televisió a través de Google Chromecast, la qual cosa significa que l'usuari pot accedir tant a les emissions en directe com als continguts gravats des de qualsevol lloc.

La subscripció mensual, de 35 dòlars, dóna accés al servei a sis usuaris, cadascun amb el seu compte, cadascuna amb la seva configuració personal i el seu espai en el núvol per als continguts gravats.
Avui et destaquem
El més llegit