La despesa durant l'estiu s'incrementa un 47%
La despesa durant l'estiu s'incrementa un 47%

Les compres amb el mòbil es disparen amb la jornada intensiva

Des del 2015 el nombre d'usuaris que compren a l'estiu des dels 'smartphones' ja supera el del web

Amb l'arribada de l'estiu, molts treballadors espanyols comencen la jornada intensiva i amb ella a gaudir de més temps lliure per a la platja, la piscina, la migdiada i també de les compres. De fet, segons dades de Privalia, els hàbits de compra dels espanyols canvien significativament durant el període estival, desplaçant l'activació del pic de visites de les 18h a l'hivern a les 16h en aquests mesos.

També, a causa de la mobilitat dels espanyols durant les vacances, destaca especialment durant l'estiu l'augment de les compres a través dels dispositius mòbils, una tendència que a més va a l'alça any rere any. El nombre de compradors via mobile de l'estiu de 2013 a 2014 va viure un increment del 58%; de 2014 a 2015, d'un 32%; i de 2015 a 2016 aquesta xifra va augmentar fins al 42%, d'acord amb la penetració dels smartphones al nostre país, l'augment de la confiança i la millora en l'experiència de compra.

A més, des de 2015 el nombre de compradors a través del mòbil ja supera a l'estiu al de compradors web. “El fet de sortir de vacances ja no és impediment perquè els espanyols segueixin comprant online, fins i tot incrementant les seves compres pel que fa a la resta de l'any gràcies a disposar de més temps lliure i un senzill accés amb totes les garanties de seguretat des dels seus dispositius mòbils” segons ressalten des de Privalia.

Aquesta tendència alcista es replica també en la despesa realitzada a través d'aquests dispositius. De l'any 2013 al 2014 es va presentar un increment en la despesa d'un 56%; de 2014 a 2015, aquest increment va ser del 43%; i de 2015 a 2016, va tornar a créixer fins al 47%. En aquest últim any, la despesa mitjana també va augmentar un 3%, situant-se prop dels 90€.

Tant ells com elles prefereixen comprar des dels seus telèfons mòbils durant els mesos d'estiu. En el cas de les dones, durant l'hivern realitzen el 58% de les comandes des dels seus mòbils, enfront del 63% d'aquests mesos; i els homes fan a l'hivern el 63% i el 67% a l'estiu. Això sí, quant a la despesa, elles destinen més diners que ells, concretament un 7% extra.

Més informació
Giftando, encerta sempre els teus regals
Deliverea, la solució multioperador per a l’'ecommerce'
La jornada intensiva millora la productivitat dels treballadors
Avui et destaquem
El més llegit