Menjar amb el mòbil
Des que som persones enganxades als telèfons intel·ligents, fotografiar i explicar als altres què i on mengem s'ha convertit en una activitat habitual
I és que el mòbil s'ha convertit en testimoni preferent dels àpats dels seus usuaris i les xarxes són habituals espais de recomanació de restaurants, productes i noves tendències. Un fet que moltes marques i professionals han sabut aprofitar en benefici del seu negoci.
Marta Sanahuja: "No puc entendre que un restaurant no tingui Instagram"
La foodblogger atribueix la força del moviment foodie a l'entorn 2.0, però alerta de la necessitat de les marques i el sector a sumar-se a les xarxes per no quedar fora de joc.
El mòbil vol saber què menges
La tecnologia ha entrat al sector de l'alimentació: supermercats, restaurants, delivery i productors volen ser al palmell de la mà del client.
Un e-commerce de sushi amb valors
Sushifresh elabora plats japonesos fets al moment, enviats directament a casa i amb envasos responsables amb el medi ambient.
L'Instagram català pels cuiners experts
L'start-up Cookbooth entra al mercat de les apps amb una proposta que uneix foto-receptes, recomanacions i xarxes socials.
Diet Creator, el nutricionista al mòbil
Una startup crea una app que monitora la ingesta i despesa energètica d'un usuari perquè el seu especialista recomani en temps real unes pautes alimentàries.