Façana de SPB | Cedida
Façana de SPB | Cedida

SPB canvia de nom per ser més global

La firma amb cinquanta anys d'història va començar produint derivats del petroli i a hores d'ara és un important proveïdor de Mercadona

La valenciana SPB, fabricant de productes de neteja per a la llar i la cura personal que es poden trobar en supermercats de Mercadona, canvia la seua denominació social a THE SPB GLOBAL CORPORATION, SL. Des de l'empresa asseguren que el canvi no suposa cap modificació ni transformació jurídica, sinó un canvi de raó social. No obstant això, la companyia continuarà coneixent-se com SPB, ja que el canvi respon al nou moment de la companyia i a l'objectiu de tenir una mirada més global i al que persegueix la firma, que és consolidar-se com una empresa més global i competitiva.

La fins ara raó social de l'empresa, que va facturar 134 milions d'euros en 2019, tenia ja més de 50 anys d'història de la companyia i responia al negoci que es tenia en el seu moment, centrat en productes i derivats del petroli. Per aquest motiu la denominació Suavitzantes y Plastificantes Bituminosos, SL. No obstant això, el propi esdevindre de SPB ha anat redefinint la seua activitat, passant dels dissolvents a productes més sofisticats com els productes de neteja de la llar, cuidat de la roba i la cura personal. Per això, assenyalen des de la companyia, "el nostre cognom, en aquests anys, ha anat deixant de representar-nos".

Tant el president de SPB, Miguel Burdeos, com la seua directora general, Gracia Burdeos, assenyalen que "el que volem amb aquest canvi és tindre una targeta de presentació que reflectisca el que som. Des de la humilitat, però amb el convenciment de les nostres possibilitats".

Per a SPB es tracta d'una fita més en el seu camí. Ja es va viure un moment important l'any Passat amb la successió al capdavant de la direcció general que va passar de Miguel Burdeos a Gracia Burdeos. Ara, SPB fa un pas més amb aquest canvi de denominació. "Un pas cap avant sobre un llegat que ens ha permés arribar on estem. A partir d'ara, tenim el repte de continuar creixent i consolidant-nos perquè aquest cognom que hui estrenem ens represente", assenyalen.

Més informació
En el nom està el negoci
Avui et destaquem
El més llegit