60 píndoles que animen, motiven i inspiren

L'assessor de negocis Kevin Duncan publica un recull de consells per pensar amb intel·ligència i creativitat i tenir èxit professional

Al món dels negocis no n'hi ha prou amb tenir una bona formació. Per tenir èxit, a més, és necessari pensar de manera intel·ligent. Això només s'aconsegueix si penses "fora de la caixa" i entrenes la teva ment per ser més creatiu i brillant.

El libro del smart thinking de Kevin Duncan (LID Editorial, 2016) presenta 60 píndoles plenes d'inspiració que et poden ajudar a pensar amb intel·ligència i creativitat per sobresortir en la vida personal i professional.

El seu autor és dels que creu que "no hi ha fronteres, només existeixen a la ment d'algunes persones; si tens ganes de creativitat, genera un entorn que l'afavoreixi". Segons Duncan "la incertesa no desapareix mai del tot quan estàs fent coses noves".

El libro del smart thinking està dividit en sis àrees principals: desenvolupament, comunicació, innovació, creativitat, relacions i pensament. Cadascuna d'elles presenta un consell en forma de conclusió, el qual activarà una palanca que pot transformar l'estil de treball d'un professional.

Per exemple, en relació a la comunicació, Duncan remarca que, en contra del que sembla ser una creença habitual en l'àmbit empresarial, no hi ha res dolent en dir "no ho sé". És a dir, és absurd parlar si no aportes un contingut coherent i valuós. 

Per fomentar el treball en equip i promoure la confiança proposa un nou estil de diàleg (anàlisi assertiu) que combina la defensa d'una opinió (el que jo penso) amb l'anàlisi (una escolta adequada). "Jo tinc una opinió que val la pena escoltar, però potser se m'està escapant alguna cosa", exemplifica.  

 


Autor: Kegin Duncan
Editorial: LID Editorial
Any de publicació: 2016
Tema: Emprenedoria

Més informació 
 


Ets subscriptor de VIA Empresa? Entra, participa en el sorteig que fem cada setmana i emporta't aquest llibre.

Avui et destaquem
El més llegit