Dibuixar per comunicar

El consultor Mark Edwards descriu els elements principals de la comunicació visual per transmetre missatges de manera efectiva

Un dibuix pot oferir una òptima diferent i de fàcil comprenssió
Un dibuix pot oferir una òptima diferent i de fàcil comprenssió

Una imatge val més que mil paraules i això no és només una dita. Una imatge impacta, capta, inspira, sedueix, es fa viral... però també explica, defineix, demostra. Per això, és molt millor mostrar una idea amb dibuixos i il·lustracions que intentar explicar-la amb paraules.

El libro de la comunicación visual de Mark Edwards (LID Editorial, 2016) mostra el poder infinit de la imatge, la qual permet fer que conceptes abstractes i complexos semblin concrets, senzills i reals. Per això, l'autor recorda al principi del llibre com "el veritable valor de la comunicació visual resideix en la seva capacitat per ajudar-te a presentar la teva història, sense limitar-te a explicar-la simplement".

A través de les seves pàgines, el lector pot aprendre sobre elements com l'ús de les diverses tipografies, la seva vida, la combinació d'imatges, gràfics, icones i varietat de colors. Tot és qüestió de ser creatiu i trobar l'harmonia en la combinació.

Fa 20 anys que Edwards treballa com a consultor de negocis i és expert en la creació d'abstraccions visuals, il·lustracions, models i diagrames que han ajudat algunes de les organitzacions més grans del món a comunicar millor les seves idees, solucions i propostes.

 

 


Autor: Kegin Duncan
Editorial: LID Editorial
Any de publicació: 2016
Tema: Emprenedoria

Més informació 
 


Ets subscriptor de VIA Empresa? Entra, participa en el sorteig que fem cada setmana i emporta't aquest llibre.

 

 

Avui et destaquem
Comentaris