Etnia Barcelona obre al Born la primera botiga pròpia

La marca d'ulleres catalana inverteix 5 milions d'euros per adquirir un edifici de set plantes

La marca d'ulleres Etnia Barcelona ha obert la seva primera botiga pròpia al barri barceloní del Born, per la qual ha invertit cinc milions d'euros, destinats a la compra de l'edifici i a la seva remodelació, ha informat la companyia aquest dijous en un comunicat.

L'edifici té set plantes, amb una superfície de venda de 800 metres quadrats distribuïts en dues plantes, mentre que en les altres cinc hi ha un taller artesanal, showrooms per a clients òptics i premsa, zones expositives amb la trajectòria i història de la marca i expositors amb col·leccions limitades.

Etnia Barcelona va néixer fa 17 anys impulsada pel fundador i conseller delegat, David Pellicer; l'any passat va vendre gairebé un milió d'ulleres i va facturar més de 60 milions d'euros, prop d'un 20% més que el 2015.

El 90% de les vendes d'Etnia són fora d'Espanya, en països com França -on és la segona marca més venuda-, Alemanya i Itàlia, els seus principals mercats, i la companyia té filials als Estats Units, el Canadà i Hong Kong.

L'estratègia a curt termini és mantenir-se amb una sola botiga a Barcelona, però la marca es planteja posicionar-se en ciutats com Nova York, París i Londres.

Avui et destaquem
El més llegit