Aitona tanca una campanya de la flor històrica amb més de 27.000 visitants

El 'fruiturisme' es consolida com una de les propostes turístiques estacionals més atractives

Visitants als camps florits d'Aitona en la campanya de floració 2023 | ACN Visitants als camps florits d'Aitona en la campanya de floració 2023 | ACN

El poble d'Aitona (Segrià) ha tancat aquests darrers dies la temporada turística de la floració 2023 després de quatre setmanes de gran afluència de visitants. Un total de 27.300 persones, rècord de participació, han pres part aquest any de la campanya i han gaudit de l'experiència única de passejar pels camps de presseguers en flor.

Més info: La campanya de la floració d'Aitona supera la barrera dels 20.000 visitants

D'aquesta manera, segons els seus impulsors, el batejat com a 'fruiturisme' confirma el gran interès que genera dins i fora de les fronteres del país amb l'arribada de visitants de totes les nacionalitats, sobretot de països asiàtics com el Vietnam. Paral·lelament, mitjans de comunicació d'arreu s'han fet ressò de la campanya amb notícies i reportatges.

L'alcaldessa d'Aitona, Rosa Pujol, fa una valoració molt positiva de la campanya d'aquest 2023 i destaca que les xifres de participació "han superat totes les nostres expectatives". Pujol afegeix que la floració ha tornat "amb més força que mai" i que el projecte "ha sabut estar a l'altura de tots els visitants" amb una oferta lúdica i cultural per tothom.

Enguany l'ambaixador de la iniciativa ha estat el xef Joel Castanyé, del restaurant La Boscana de Bellvís, que compta amb una estrella Michelin.

Més informació
Aitona dona el tret de sortida al 10è aniversari de Fruiturisme
El tancament kafkià del Segrià
El Barcelonès, el Vallès Occidental i el Segrià, les comarques més competitives
Avui et destaquem
El més llegit