Els botiguers de Santa Coloma fan el salt a Internet

Un total de 1.700 establiments obren un portal de venda que aglutina tot el comerç de proximitat

L'Agrupació del Comerç i la Industria (ACI) de Santa Coloma de Gramenet (Barcelonès) posarà en marxa la pròxima setmana un portal a internet per aglutinar tot el comerç de proximitat existent a la ciutat. Segons dades de l'ACI es tracta de 1.700 establiments que representen el 80% de l'activitat econòmica de la ciutat. El nou espai serà un portal de venda que combina l'experiència on-line i la compra presencial.

A traves del web totama.cat, els usuaris podran accedir a ofertes proposades pels diferents comerços i reservar el producte o servei que desitgin, de la mateixa manera que funcionen les gran plataformes de cupons de descomptes. Posteriorment el client haurà de recollir el producte a la botiga.

La presidenta de l'ACI, Laia Muñoz, ha explicat que el portal funcionarà com un "gran aparador" de les ofertes dels comerços de la ciutat i una eina de contacte entre el consumidor final i la petita botiga de barri. L'ACI comptabilitza uns 1.700 establiments, dels quals 1.300 són comerços i prop de mig miler són empreses de serveis.

Només pel fet de ser de Santa Coloma, l'ACI ja incorpora les botigues al nou portal, però només seran els associats a l'ACI o els comerços adherits a la 'targeta ciutat' els que tinguin dret a difusió de promocions i ofertes. D'altra banda, també es promouran campanyes de gran envergadura que es fan a la ciutat com el Black Friday o la Shopping Night.

"Treballem amb dos objectius: consolidar el consumidor fidel i captar nous públics, no només volem evitat evitar fugues comercials, sinó que pretenem promoure l'arribada de nous clients a Santa Coloma", explica Muñoz. El regidor de Comerç, Promoció de Ciutat i Turisme, Pedro Luis Cano, aplaudeix la iniciativa i creu que pot ajudar a "estimular" el comerç de la ciutat davant l'auge de les compres per internet.
Avui et destaquem
El més llegit