El conseller delegat de Laboratoris Ordesa, Joan Permanyer, i el director d'Unitat de Negoci d'Espanya, José J.Alonso
El conseller delegat de Laboratoris Ordesa, Joan Permanyer, i el director d'Unitat de Negoci d'Espanya, José J.Alonso

Ordesa preveu que l'exportació aporti el 70% de vendes el 2020

Els laboratoris especialitzats en alimentació infantil espera assolir una facturació superior als 200 milions d'euros

L'empresa especialitzada en alimentació infantil Laboratoris Ordesa s'ha posat com a objectiu que les vendes internacionals passin de suposar el 46,6% fins a representar entre el 60% i el 70% de la facturació total de la companyia el 2020. Segons el Pla Estratègic, l'empresa preveu assolir una facturació superior als 200 milions d'euros aquest any, cosa que representa un increment del 50% respecte de la facturació del darrer exercici, que va ser de 133,5 milions d'euros.

El descens de la natalitat i de la immigració a l'Estat espanyol i el creixement de les vendes internacionals fan que l'empresa reorienti les seves prioritats, que ara se centrarà a l'Orient Mitjà, Llatinoamèrica o Llunyà Orient, on la població i els índexs de natalitat són molt alts, per la qual cosa l'alimentació infantil està creixent. Així mateix, els laboratoris propietat de la família Ventura també intentarà entrar al mercat xinès, tot i les complicacions en matèria de regulacions.

Ordesa, que està present al país asiàtic des de 2015 amb la marca de nutrició infantil Dorlat, començarà a comercialitzar a Xina al juliol la seva marca més forta, Blemil, de llet infantil, segons informa l'agència Efe.

Laboratoris Ordesa és una empresa catalana fundada l'any 1943 i amb la seu central a Sant Boi de Llobregat que es dedica principalment a l'elaboració de productes infantils com a llet i cereals -amb les marques Blemil i Blevit, que ven en farmàcies i parafarmàcies a quinze països.

A més, Ordesa ha desenvolupat complements alimentaris pediàtrics, com Omegakids, Immunoglukan, DHAvit i Symbioram; complements per al benestar femení, amb la marca DonnaPlus+; i suplements nutricionals per a adults, amb la marca FontActiv.

Més informació
Ordesa vol créixer amb la natalitat asiàtica
Oryzon, el triomf de les empreses petites
El sector porcí, contra les cordes
Avui et destaquem
El més llegit