Activa la 'Customer Experience'

Dijous, 12 de Setembre, a les 19h

Preu: A consultar A consultar

En aquesta "era del client" les experiències són situacions que marquen la diferència. Les empreses necessiten incorporar mètodes i eines que ajudin a anticipar i mesurar els esforços per a millorar la proposta de valor i impactar en la Customer Experience.

Moltes empreses, malgrat treballar intensament i tenir en compte als seus clients, tenen una visió fragmentada del client. A més, estem en un entorn on els KPI's cada vegada són més complexos d'aconseguir i on els paràmetres són canviants.

Per a això, és important tenir eines i conèixer metodologies que potencien la innovació, creativitat, competitivitat i flexibilitat per a obtenir el millor els empleats. I desenvolupar un conjunt d'interaccions, Mapa del client, que compleixi amb les expectatives dels clients i que siguin les més ajustades a la seva realitat i activables. Una estratègia ha de ser aplicable, aconseguir tangibilitzar els seus resultats, que és el que aconseguirem en la sessió.

Més informació

Data: Dijous, 12 de Setembre, a les 19h

Localitat: Barcelona

Lloc: Eada

Adreça: Carrer d'Aragó 204

Preu: A consultar

Organitza: Eada


Afegeix-ho al calendari