WhatsApp imita Instagram i introduirà anuncis en els 'stories'

Les empreses també podran enviar missatges en diferents formats per comunicar-se amb els seus clients o treballadors a través de WhatsApp Business

Els anuncis de WhatsApp apareixeran intercalats entre els stories | iStock Els anuncis de WhatsApp apareixeran intercalats entre els stories | iStock

WhatsApp introduirà anuncis en els stories el 2020 com ja fa Instagram des de fa temps. La xarxa social de missatgeria instantània també vol aprofitar el potencial publicitari d'aquestes plataformes i, de manera similar a Instagram, col·locarà els anuncis enmig dels diferents estats dels contactes.

Més info: La publicitat arriba a WhatsApp

El consultor tecnològic Matt Navarra ha publicat les primeres imatges de com es veurà la publicitat que, de fet, agafarà el model que utilitza Facebook: els anuncis apareixeran intercalats entre els stories i hi haurà l'opció de saltar-los o accedir a més informació.

Les empreses també podran enviar missatges en diferents formats per comunicar-se amb els seus clients o treballadors a través de WhatsApp Business. De moment, però, la companyia no es planteja introduir anuncis invasius dins dels xats a no ser que s'estableixi una conversa amb una empresa.

Per tot plegat, la multinacional de Mark Zukerberg també s'està plantejant unificar el catàleg de productes de WhatsApp i el de Business Manager de Facebook per convertir-lo en un únic catàleg per a les dues xarxes.

Més informació
La campanya Whatsapp
WhatsApp, el forat negre de les notícies falses
WhatsApp impossibilita les captures de pantalla de les converses
Avui et destaquem
El més llegit