Sepiia ara també fa roba de dona

La startup de les camises que no es taquen envaeix l'armari femení

El fundador de Sepiia, Fede Sainz | Cedida
El fundador de Sepiia, Fede Sainz | Cedida

Sepiia, la startup valenciana de camises amb un teixit que no es taca, envaeix també l’armari de dones. Després de llançar les samarretes masculines amb un teixit especial que evita que no es taquin, no s’arruguin i siguin altament transpirables, Sepiia també s’ha llançat ara a la moda femenina. Amb aquesta nova línia de productes, l'empresa preveu tancar l'any amb 3.400 camises d'home venudes, 670 polos d'home i 600 camises de dona, segons han informat des de la companyia a VIA Empresa.

Més info: Sepiia, la camisa que no es taca

SLIM AZUL CIELO 6

La startup ha tret al mercat dos models de camises per a dones, una d’estil més clàssic -slim-, i l’altra més moderna a l’estil oversized. Els dos models, a la venda a través de la pàgina web de la companyia, estan disponibles en diversos colors com blanc, negre, blau marí, rosa pal i blau cel. En total s'han produït 900 unitats de camises, en diferents colors i estampats.

El teixit especial de les camises de Sepiia, que utilitza nanotecnologia en la seva producció per tal que les peces de roba no es taquin, fa que requereixi un termini de temps de producció especial. És per això que Sepiia va fer un pre-llançament de la roba de dona en la qual va vendre de forma anticipada 100 camises.

A més, la startup afirma en un comunicat que aquest només és el princpi de noves peces de roba femenines que s'aniran sumant a les camises en un futur. El pròxim objectiu és dissenyar corbates amb la mateixa tecnologia.

Més informació
Lanzadera incrementa a 25 el nombre de projectes
La Universitat de València fomentarà la cultura emprenedora
Avui et destaquem
Comentaris