Tiendeo obre una nova oficina a Xile

La startup catalana, que vol guanyar mercat a Xile i Argentina, preveu arribar als 500.000 milions d’euros de facturació el 2018

Els fundadors de tiendeo Els fundadors de tiendeo

Tiendeo, el portal d’ofertes i catàlegs online geolocalitzats, consolida l’expansió internacional amb l’obertura d’una oficina a Santiago de Xile, amb la intenció de guanyar marcat a Xile i Argentina. Llatinoamèrica és un dels mercats on la startup compta amb el gruix més gran d’usuaris i visites, només per darrere del mercat espanyol. Per això, Tiendeo va obrir l’estiu passat les primeres oficines internacionals a Mèxic i Colòmbia, i ara ha decidit obrir una nova base d’operacions a Xile. Sergio San Martin serà qui lideri l’equip de Santiago de Xile, que comptarà amb una plantilla de cinc treballadors.

Gràcies a la bona acollida que té l’empresa a Llatinoamèrica i a l’obertura de la nova oficina, l’empresa preveu aconseguir més de 500.000 euros de facturació de cara al 2018. Tiendeo Argentina compta amb 3,5 milions de visites mensuals i un total de més de 3.000 catàlegs d’empreses de retail del país. Per la seva banda, Tiendeo Xile acumula 1,5 milions de visites al mes i més de 6.000 catàlegs a la plataforma.

En poc més de sis anys, Tiendeo té presència a 35 països de tot el món i compta amb quatre oficines des d’on gestiona el seu negoci: Espanya, Mèxic, Colòmbia i ara Xile. La startup compta ja amb 200 marques, entre les quals es troben Carrefour, Walmart o Unilever. La companyia va tancar el 2016 amb més de cinc milions d’euros de facturació, un 25% més respecte a l’any anterior. 

Més informació
Les fundadores de Tiendeo s'enduen el 1r premi Dona Tic
Tiendeo, ofertes a la carta
Eva Martín (Tiendeo): "A Espanya és on més ens ha costat tenir clients"
Avui et destaquem
El més llegit