Comprar un local des del sofà de casa

El 'marketplace' preveu generar el 30% de les seves vendes en línia a finals del 2022

Guillermo Preckler i Carolina Santa Cruz, fundadors de Brickbro | Cedida Guillermo Preckler i Carolina Santa Cruz, fundadors de Brickbro | Cedida

Brickbro, startup del sector immobiliari comercial, llançarà a finals d'aquest any una plataforma integrada a la seva nova web on l'usuari podrà realitzar el procés de compravenda d'un immoble de forma 100% digital, des de la reserva de l'immoble a la seva pàgina web, fins a la signatura a la notaria.

La nova plataforma naixerà amb una base de més de 500 actius comercials disponibles per comprar-se totalment de forma online. Guillermo Preckler, conseller delegat de Brickbro ha destacat que tenen previst aconseguir un total del 30% de les transaccions de manera online a finals del 2022: "Utilitzem la tecnologia i el Big Data per oferir-li a l'usuari tota la informació del mercat a temps real juntament amb la possibilitat de fer totes les gestions necessàries des del sofà de la seva casa", ha esmentat.

D'aquesta manera, Brickbro preveu contractar a 10 desenvolupadors web per continuar amb el desenvolupament i digitalització de l'empresa. A més, continua apostant per convertir-se en el marketplace transaccional de referència a nivell internacional.

Més informació
La startup immobiliària Brickbro aterra a València
Brickbro capta un milió d'euros per consolidar-se a Espanya
Avui et destaquem
El més llegit