Prop de 100 productes catalans, a la Milano Design Week

L’objectiu és posicionar el sector del disseny de Catalunya i la marca Barcelona amb una exposició inspirada en els valors com la creativitat i les tendències

L'exposició vol potenciar la marca 'Barcelona' | Cedida L'exposició vol potenciar la marca 'Barcelona' | Cedida

50 empreses i dissenyadors catalans participen aquesta setmana a la Milano Design Week, l’esdeveniment més important del món de l’àmbit del disseny. En total, les empreses de disseny catalanes exposaran prop de 100 productes de mobiliari, il·luminació, tèxtil i objectes de decoració en el marc de la mostra Inspired in Barcelona: Mediterranean Design organitzada conjuntament per Acció, l’Ajuntament de Barcelona i el BCD Barcelona Centre de Disseny amb la col·laboració del Hàbitat Clúster Barcelona (HCB).

Més info: Santa & Cole, l'editorial de la llum

L’exposició està ubicada al Brera Design District, una de les principals zones de la ciutat on tenen lloc les activitats que se celebren a Milà en el marc de la 58a edició del Salone del Mobile, un esdeveniment on hi participaran més de 370.000 visitants professionals de 190 països. En concret, la mostra catalana forma part de la programació del Fuorisalone, el conjunt d’esdeveniments distribuïts per diferents zones de Milà els mateixos dies que té lloc el Salone del Mobile.

L’objectiu d’aquesta iniciativa és posicionar el sector del disseny de Catalunya i la marca Barcelona amb una exposició inspirada en els valors com la creativitat, el disseny, l’arquitectura i les tendències. La mostra gira així entorn al caràcter mediterrani del disseny fet a Barcelona amb quatre conceptes bàsics que defineixen la ciutat: càlida, diversa, oberta i emocional.

La mostra té dues sales d’exhibicions diferents | Cedida

La mostra té dues sales d’exhibicions diferents | Cedida

La mostra, que té dues sales d’exhibicions diferents, ha estat dissenyada i conceptualitzada per Emiliana Design Studio i el Col·legi de Dissenyadors d’Interiors i Decoradors de Catalunya. Compta amb una escultura de terrissa a l’entrada elaborada per l’empresa Ceràmica Ferrés amb motiu de l’esdeveniment. L’exposició està inspirada en els materials naturals i els colors càlids amb tarimes on cada empresa exposarà els seus productes per donar-se a conèixer, establir contactes i fer negoci en el principal aparador del món del disseny.

Més informació
Digitalització del moble: oportunitat o risc?
Més de 400 empreses participen en la fira del moble Hàbitat
Avui et destaquem
El més llegit