200 comerços oberts en la Shopening Night valenciana

L’organització espera 100.000 persones en una nit animada per bloguers, instagramers i fotògrafs

Roda de premsa de la Shopening night de València | Cedida Roda de premsa de la Shopening night de València | Cedida

València acollirà aquest dijous 13 la 14a edició de la Shopening Night, iniciativa organitzada per a promocionar i fomentar les compres als comerços locals, que enguany, per la data de celebració, enceta la campanya comercial de Nadal. La festa, que compta amb el suport de l'Ajuntament, començarà a les 20 hores i romandrà fins a la mitjanit. En eixe període de temps, uns 200 comerços del centre obriran les seues portes per acostar-se la ciutadania. Als carrers hi haurà música de DJ's, actuacions i altres accions participatives.

El regidor delegat de Comerç, Carlos Galiana, ha presentat aquest dimarts la cita entre els comerciants i la resta de la població, “una oportunitat per a realitzar les compres de Nadal i per aprofitar la diversitat dels comerços de València”. En la presentació de l’inici d’esta campanya ha estat acompanyat per Francisco Mora, president de la principal entitat organitzadora, el Gremi de Comerços Tèxtils de València (Grecotex).

En nom del principal patrocinador, ha intervingut el director de Relacions Institucionals de Caixa Popular, Francisco Alós, qui ha recordat “l’objectiu de la iniciativa, que és  animar les compres dels clients i clientes, i donar suport als comerços que són l’aparador de la ciutat”.

Per últim, el responsable de comunicació de la Shopening Night, Josep Lozano, ha parlat de les actuacions musicals, accions de bloguers, instagramers i fotògrafs que dinamitzaran els carrers i a les 80.000 o 100.000 persones que espera l’organització.

 

 

 

 

Més informació
El comerç reivindica accions per recuperar el prestigi de Barcelona
Avui et destaquem
El més llegit