La botiga Dealz del centre comercial La Marina | Cedida
La botiga Dealz del centre comercial La Marina | Cedida

Dealz tempteja el Mediterrani

L'establiment britànic obre la tercera botiga a València i consolida la seua presència al País Valencià amb altres sis centres ja en marxa a Alacant

Després de TEDi, arriba Dealz. Les cadenes de venda al detall europees han trobat un nínxol al Mediterrani i després del desembarcament massiu de l'establiment TEDi, amb una trentena de comerços a la capital valenciana, és ara el torn de la cadena britànica, que ja va pel tercer centre a la ciutat. Amb aquest, suma un total de 9 botigues al País Valencià, les altres sis estan a Alacant, una dura competència per als basars xinesos, hereus d'aquelles botigues de 'Tot a 100' que van fer l'agost abans de l'arribada de l'euro i que van mudar de nom per a ser les 'Tot a 1 euro' amb el canvi monetari del continent.

La darrera inauguració de Dealz és a Mislata, compta amb 800 metres quadrats de superfície total, suposa la creació de 15 nous llocs de treball i ofereix més de 4.800 productes. En el seu catàleg, competeix amb TEDi, que també té presencia a la ciutat valenciana. L'alemanya, empresa amb seu en Dortmund, coincideix en la britànica: ofereixen diferents productes per a l'ús diari, així com articles de regal i decoració, joguets, material d'oficina, articles de festa, eines i articles de drogueria. Afirmen que TEDi és la prova que "uns preus justos no estan renyits amb una bona qualitat, un compromís sostenible i una àmplia gamma de productes". 

Dealz, per la seua part, ven productes d'alimentació i begudes, salut i bellesa, cura dels nadons, mascotes, piles, llibres, joguets, productes de neteja, articles per a la llar, parament i decoració, bricolatge, papereria, entreteniment, festes i celebracions, però també moda. En Dealz ja treballen 58 empleats valencians. I volen anar a més. Recentment Mark Elliott, el seu director general per a Europa Occidental, ha comentat durant una trobada la important aposta que la companyia estava duent a terme al territori valencià, dins d'un pla d'expansió que consolidarà Espanya com a plataforma per a l'entrada de la marca en l'Europa occidental.

Segons Elliott, "estem realment satisfets del gran acolliment que estan tenint les nostres botigues a la Comunitat Valenciana. Hui celebrem l'obertura de la nostra tercera botiga a la província de València, que se suma a les sis que tenim a Alacant. Així mateix, celebrem que el nostre pla d'expansió es compleix dins del termini i en la forma escaient i que els clients i visitants de la zona continuen premiant la nostra combinació de varietat i proximitat, juntament amb la presència de les millors marques a preus imbatibles. Esperem estendre l'èxit de la regió valenciana per la resta d'Espanya en un curt termini de temps", argumenta.

Elliott: "Esperem estendre l'èxit de la regió valenciana per la resta d'Espanya en un curt termini de temps"

Per la seua part, TEDi és una marca en continua expansió. Així ho confirmen al seu web, on apunten que contínuament busquen locals per obrir noves botigues. Això si, han de ser establiments en ciutats amb més de 20.000 habitants en el nucli urbà (l'excepció són els llocs turístics) o més de 30.000 habitants en la seua àrea d'influència.

 

 

La seua presència en Espanya data de l'octubre de 2015. Amb la seua primera filial espanyola, aconseguiren presència en sis països europeus i gestionar la suma de 150 botigues fora d'Alemanya, el seu territori natural. Però ara volen continuar creixent en Itàlia, Romania i Polònia, estat aquest últim on Dealz també aspira a créixer igual que a Espanya. "Les nostres botigues Dealz en la República d'Irlanda estan ben assentades però estem a l'inici d'una gran expansió de la marca a Espanya i Polònia; dos mercats grans i en creixement on els clients actualment no compten amb una gran oferta de retailers experts en la venda de grans marques a xicotets preus”, asseguren. De nord a sud, tots dos volen fer-se forts al Mediterrani. 

Més informació
Catalunya, la comunitat on es fan més concursos en el sector del comerç
I si passem de l''e-commerce' al comerç electrònic?
Avui et destaquem
El més llegit