Les empreses que millor comuniquen a la xarxa

Deutsche Post DHL és la millor empresa europea comunicant l'RSC a la xarxa, per davant de Nestlé i Unilever. La millor espanyola, BBVA, és setena.

La consultora italiana Lundquist ha anunciat recentment els guanyadors de la VIa edició dels CSR Online Awards, que destaca les millors empreses a l'hora de comunicar la responsabilitat social corporativa (RSC) a la xarxa. En un estudi que ha avaluat més de 100 empreses de tot Europa, la guanyadora ha estat l'alemanya Deutsche Post DHL; mentre que la millor espanyola ha estat BBVA, amb el setè lloc.

Claredat, experiència d'usuari i continuïtat de les publicacions són les tres àrees bàsiques d'anàlisi d'un estudi que pretén discernir com les empreses utilitzen la seva presència a Internet com a plataforma per comunicar la seva responsabilitat corporativa. En base a aquests criteris, Lundquist elabora una puntuació de 0 a 100 on Deutsche Post DHL ha assolit la millor puntuació, amb 73 punts.

L'empresa espanyola més ben classificada és el BBVA, que ocupa la setena posició amb 60 punts. Telefónica (31a), Iberdrola (39a), Repsol (46a) i el Santander (72a), són la resta d'empreses espanyoles presents en aquesta classificació.

Aquestes són les empreses que millor comuniquen la seva RSC a Internet:

1. Deutsche Post DHL (Alemanya)
2. Nestlé (Suïssa)
3. Unilever (Regne Unit / Holanda)
4.
 Credit Suisse (Suïssa)
5. BT Group (Regne Unit)
6. BASF (Alemanya)
7. BBVA (Espanya) 
8. ENI (Itàlia)
9. SABMiller (Regne Unit)
10. Allianz (Alemanya)

*Podeu descarregar l'estudi complet en aquest enllaç


Avui et destaquem
El més llegit