MGA Games expandeix el seu negoci a Sud-amèrica

Els germans Sanahuja confien "ocupar el buit que Cirsa ha deixat" i esdevenir el referent català en el sector del joc

MGA Games presenta la seva darrera novetat basada en el personatge humorístic Barragán MGA Games presenta la seva darrera novetat basada en el personatge humorístic Barragán

El grup MGA Games ha començat a expandir el seu negoci més enllà de l'Estat espanyol. L'empresa de la família Sanahuja, amb seu a Cerdanyola del Vallès (Vallès Occidental), ja està operant a Colòmbia i pretén aterrar a Xilè, Perú o Mèxic tan bon punt aquests països "aprovin una regulació del sector del joc en línia". Així ho han explicat a l'ACN els vicepresidents de la companyia, Joan i Enric Sanahuja, que han assegurat que aspiren a ocupar el buit que Cirsa ha deixat a Catalunya després de la seva venda a la gestora de fons d’inversió internacional Blackstone. MGA Games compta amb més de 600 empleats, està present a tot el territori espanyol i va tancar el 2017 amb una facturació de 100 milions d'euros.

Més info: Golden Park vol arribar a l'Àfrica

Set anys després d'haver iniciat l'aventura del joc en línia, MGA Games assegura que el seu objectiu de consolidar el negoci ha esdevingut una realitat. "En aquests anys hem donat als operadors nacionals i internacionals les garanties suficients que el contingut fet a Catalunya, des del Parc Tecnològic del Vallès és factible i està al nivell dels nostres principals competidors que es troben a Anglaterra o Israel", ha explicat Joan Sanahuja, un dels vicepresidents del grup.

En aquesta línia afirma que el pla d'expansió de l'empresa passa per Sud-amèrica, un mercat emergent que segons Sanhuja "presenta moltes similituds amb l'espanyol de fa set anys". El vicepresident recorda que el sector del joc en línia no està regulat a tots els països, per la qual cosa GMA Games ha de ser selectiu a l'hora d'escollir on exporta el seu negoci. "La nostra primera aposta ha estat Colòmbia, ja que fa un any i mig que van llançar la primera regulació", comenta Sanahuja, que confia que el Perú, Mèxic o Xile segueixin els passos del seu veí per poder-hi començar a operar aviat.

Per la seva banda, Enric Sanahuja, explica que ha banda d'iniciar aquesta aposta internacional, el grup es planteja seguir consolidant el mercat nacional. "Volem ocupar el buit que Cirsa ha deixat a Catalunya", adverteix Sanahuja. El passat mes d'abril el fundador de Cirsa, Manuel Lao va vendre el gegant del joc al fons d’inversió internacional Blackstone.

Preguntats sobre els riscos d'addicció que presenten els jocs en línia, els germans Sanahuja han assenyalat que en l'entorn digital "la forma d'accedir-hi està més controlada" que en les tradicionals màquines que es poden trobar a un casino o en un bar. "Qualsevol consum de producte portat a l'extrem és dolent", ha valorat Joan Sanahuja, que ha recordat que per accedir a una pàgina d'apostes en línia cal registrar-se i passar per un procés de validació que comprova que la persona sigui major d'edat i que no figuri en cap llista d'addicions. Alhora ha afegit que se senten "més còmodes" oferint aquesta tipologia de producte, del qual han presentat la darrera novetat, un slot basat en el personatge humorístic Barragán.

Així mateix ha comentat mentre el perfil del client majoritari a l'Estat espanyol és el d'un home d'entre 25 i 40 anys, a Sud-Amèrica han detectat una important demanda del sector femení d'entre 35 i 40 anys.

Avui et destaquem
El més llegit