Think global, buy local. Per què els consumidors prefereixen les marques locals?

Dijous, 16 de Gener de 19:30 a 21:00

El Club Màrqueting Esade Alumni organitza aquesta sessió per tractar l'auge de les marques locals i perquè els consumidors manifesten cada dia més una preferència creixent per la cultura local i les seves marques, mentre creix la desconfiança respecte de les marques globals. A la taula intervindran Teresa Vallès (Lic&MBA 92), consellera delegada de Pastoret; Oriol Renart (EDIK 99), conseller delegat de la Barcelona Beer Company; José Cano, conseller delegat i cofundador de Chef Sam i Edurne Uranga, Consumer Insight Director (At-home & OOH) de Kantar Worldpanel.

  

Dades

Data: Dijous, 16 de Gener de 19:30 a 21:00

Localitat: Barcelona

Adreça: Avinguda d'Esplugues 92-96

Preu: Gratuït

Organitza: Club Esade Alumni

Afegeix-ho al calendari