Un dibuix pot oferir una òptima diferent i de fàcil comprenssió

Afterwork

Dibuixar per comunicar

El consultor Mark Edwards descriu els elements principals de la comunicació visual per transmetre missatges de manera efectiva

Una imatge val més que mil paraules i això no és només una dita. Una imatge impacta, capta, inspira, sedueix, es fa viral... però també explica, defineix, demostra. Per això, és molt millor mostrar una idea amb dibuixos i il·lustracions que intentar explicar-la amb paraules.

El libro de la comunicación visual de Mark Edwards (LID Editorial, 2016) mostra el poder infinit de la imatge, la qual permet fer que conceptes abstractes i complexos semblin concrets, senzills i reals. Per això, l'autor recorda al principi del llibre com "el veritable valor de la comunicació visual resideix en la seva capacitat per ajudar-te a presentar la teva història, sense limitar-te a explicar-la simplement".

A través de les seves pàgines, el lector pot aprendre sobre elements com l'ús de les diverses tipografies, la seva vida, la combinació d'imatges, gràfics, icones i varietat de colors. Tot és qüestió de ser creatiu i trobar l'harmonia en la combinació.

Fa 20 anys que Edwards treballa com a consultor de negocis i és expert en la creació d'abstraccions visuals, il·lustracions, models i diagrames que han ajudat algunes de les organitzacions més grans del món a comunicar millor les seves idees, solucions i propostes.

 

 


Autor: Kegin Duncan
Editorial: LID Editorial
Any de publicació: 2016
Tema: Emprenedoria

Més informació 
 


Ets subscriptor de VIA Empresa? Entra, participa en el sorteig que fem cada setmana i emporta't aquest llibre.