Messi pren la davantera en el turisme de sol i platja

L’astre argentí ha invertit 30 milions d’euros en la compra d’un hotel de Sitges, un punt estratègic en l’auge turístic de la província de Barcelona

El jugador del Barça, Leo Messi, és el cap preferit pels nens catalans El jugador del Barça, Leo Messi, és el cap preferit pels nens catalans

El seguidors del FC Barcelona tenen motius de sobra per estar preocupats. No només per haver tancat un any per oblidar, o per tenir més presència a les pàgines judicials dels diaris que a les esportives, o per veure com l’etern rival suma Champions consecutives. El principal mal de cap és la renovació de Leo Messi. No és que hi hagi dubtes sobre la continuïtat de l’estrella argentina, però la realitat és que passen els mesos i el davanter no acaba de signar el seu nou contracte. Per acabar-lo de convèncer, el club està sumant zeros a una nòmina més que generosa, fins al punt que els últims rumors situen la darrera oferta al voltant dels 100 milions d’euros bruts. Un salari suficient com per fer qualsevol inversió. Fins i tot comprar un hotel de primera qualitat en una de les zones més preuades del litoral català.

I això és el que precisament ha fet Messi. Aquesta mateixa setmana ha sortit a la llum la inversió de 30 milions d’euros que ha fet el davanter per un hotel de quatre estrelles i 77 habitacions a Sitges. Segons aquestes informacions, es tractaria de l’Hotel MiM i l’operació s’hauria realitzat a través de la societat del crack argentí, Rosotel.

Es tracta de l’Hotel MiM i l’operació s’hauria realitzat a través de la societat del crack argentí, Rosotel

Si ja ha buscat l’hotel per fer una reserva esperant que el cinc cops Pilota d’Or el rebi, mantingui la calma. El més probable és que Messi no trepitgi l’edifici més que per veure en què ha gastat el seus calers. De fet, malgrat que la inversió l’ha feta el davanter, l’explotació recaurà en el Grup Majestic, una empresa especialitzada i posicionada al sector.

Sens dubte, es tracta d’una inversió estratègica. La província de Barcelona és una destinació turística de primer ordre, no només per la indiscutible potència de la capital, sinó per l’atractiu de l’entorn. I en aquestes destinacions fora de Barcelona, Sitges té un paper protagonista. Segons les dades de la Diputació, el nombre de turistes que va passar pels hotels de la província va créixer un 19% durant l’any 2016, mentre que les pernoctacions també van pujar un 9,7%.

L’explotació recaurà en el Grup Majestic

Al marge d les 77 habitacions regulars, l’hotel de Messi ofereix a aquests potencials clients sis suites, tractaments de salut i un terrassa amb piscina i bar amb uns vistes espectaculars sobre la costa del Garraf.

Gols a l’hoteleria i a la restauració

La compra de l’Hotel MiM no és l’única inversió que ha fet Messi els darrers temps. El proper mes de juliol complirà un any el Bellavista del Jardín del Norte, el restaurant del centre de Barcelona que va promoure el crack juntament amb el seu germà, Rodrigo Messi, i els germans Iglesias, reputats restauradors amb experiències d’èxit reconegut a la capital catalana com l’Espai Kru, el Rías de Galicia o el Tickets, entre altres.

El local ofereix un esplai ampli en el que s’intenta recrear l’ambient d’una petita localitat d’inspiració argentina, amb espais anomenats El Quiosco, El Futbolín o La Tómbola. Aquí sí, amb una mica de sort podrem coincidir sopant amb els cracks del Barça. 

Més informació
Messi compra un hotel a Sitges
Lebron James, ‘The King’ dels patrocinis
Una divina comèdia empresarial
Avui et destaquem
El més llegit